söndag, mars 05, 2006

Utställning

Var på utställning i Lillhärad igår där jag ställde ut "plutten" och "fulingen". Det gick faktiskt bättre än jag vågat hoppas på: Plutten fick Cert och BIRjr och fulingen fick CK. Lämnade också iväg "minilurv" som ska till Finland.

I Lillhärad (som ligger i ödemarken, en bit utanför Västerås) åt vi lunch på ett märkligt ställe. En typ fin (läs: dyr) resturang, dock med anmärkningsvärt dåligt service. Det tog kanske 10 minuter för dem att låta oss beställa, och pizzan - som skulle ta 8 minuter enligt uppgift - tog istället en kvart. Och så sade jag att jag skulle ha vanlig storlek, och fick då barnstorlek, vilket tyder på att de icke hörde vad jag sade (och inte underlät sig att fråga). Pizzan ifråga, som var lika stor som tallriken, kostade 55 kr.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe vilken dålig restaurang. du skulle klagat!