onsdag, april 19, 2006

Lasagne

Enligt Fredrik får man inte säga att man skiter, man måste säga att man "pudrar näsan" eller "sitter på toaletten".

Annars har det inte hänt så mycket här.

Jag åkte till Sundbyberg förra veckan för att mata hunden och katten samt jobba på posten i två dagar. [Nu går brandvarnaren igång] På väg tillbaka från Mjölnerbacken, [Nu förpassas brandvarnaren till badrummet] såg jag - lite otippat - några bekanta personer. Detta ledde i alla fall till att jag efter att jag var klar på posten begav mig till jejca och åt pommes frites och mystisk efterrätt med en stor mängd människor. Nästa dag var lite jobbigare, ty då dog jag nästan. Eller åtminstone mådde jag dåligt. Så till sist gick jag hem från posten.

Nu ska jag förhoppningsvis snart äta lasagne.

Inga kommentarer: